marți, 15 mai 2012

Petele maro ramase dupa sarcina

Sau melasma...
Acesta ar fi un prim subiect. Nimeni din jurul meu nu se confrunta cu aceasta problema asa ca vreau s-o impartasesc/discut cu voi.


De prin luna a 7-a de sarcina mi-au aparut aceste pete pe fata, respectiv pe frunte si pe pometi. Atunci nu le-am dat importanta, nici nu aveam timp de ele, nascusem si copilul imi ocupa tot timpul. Nici la un an dupa nastere nu m-au ingrijorat deoarece auzisem ca treptat or sa dispara. Poate doar la unele persoane,din pacate eu nu ma numar printre norocoase. Au trecut aproape 2 ani de atunci si au inceput sa ma ingrijoreze. Am purces in a cauta informatii pe net. Am citit pe unele bloguri ca cea mai buna crema ar fi de fapt un ser, serul de la Caudalie. Pentru buzunarul meu insa e prea scump, asa ca am cautat variante mai ieftine. M-am oprit la crema de la Farmec, pentru pete si pistrui si albirea tenului. Asa cum se vede si in imagine, am lasat special sa vedeti si pretul. Am dat 10 lei pe ea si desi a fost ieftina, sper sa-si faca treaba. Nu intotdeauna un produs scump inseamna si calitate. Am inceput sa o folosesc de  peste o saptamana. Intotdeauna imi scriu pe ambalaj/produs data la care l-am deschis, asa cum se vede si in cazul acestuia. Ce scrie pe produs si e important de respectat intr-un tratament de albire? Faptul ca pe perioada tratamentului tenul devine mai sensibil si trebuie protejat. In cazul meu, incepand sa folosesc crema in aceasta perioada, cand soarele este foarte puternic, trebuia neaparat sa-mi protejez fata pe perioada zilei. Pentru asta, mi-am cumparat  un produs acceptabil ca pret, tot de la Farmec , crema ultraprotectoare cu factor de protectie mare, de 50.


Pentru tenul meu gras, mi se pare cam ...grasa. Tocmai am citit pe site-ul lor ca trebuie dat in strat mai subtire, o sa incerc si asa, pana acum puneam destul de multa crema si cu un fond de ten deasupra, imi lucea foarte tare fata. Tratamentul trebuie tinut minim 6 saptamani, asa ca m-am incarcat cu multa rabdare.
Ati folosit aceasta crema? Da rezultate?

2 comentarii:

  1. am folosit crema cam 3 luni si ce pot sa zic...nu este buna de nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde de mai multi factori. Nici la mine n-au existat rezultate spectaculoase, ceva imbunatatiri insa s-au observat.

    RăspundețiȘtergere