miercuri, 30 mai 2012

Missha M Perfect Cover B.B. Cream


         “Plimbandu-ma” pe ebay, am dat de niste produse ieftine, de fapt m-a atras la ele  faptul ca erau la free shipping (adica nu platesti  transportul) si apareau ca fiind printre cele mai populare. La pretul ala, trebuia neaparat sa-mi iau ceva de la ei. Am comandat un produs Missha Perfect Cover BB Cream la 10 ml , fabricat in Korea, are factor de protectie 42 PA +++ si ca nuanta e numarul 23. Am platit 5.58$  pe el. Inainte sa comand am citit pe net sa vad ce inseamna BB Cream. Astfel  am aflat ca este vorba despre o crema miraculoasa, un fel de balsam cu efect de crema hidratanta, baza de machiaj, fond de ten si crema cu protectie solara. Cam multe stie sa faca  crema asta, asa ca mi-am comandat-o sa vad ce e de capul ei. Pachetul mi-a ajuns foarte repede, in vreo 2 saptamani, din Korea de Sud, zic foarte repede pentru ca fac o comparatie cu pachetele primite prin posta romana comandate de pe site-uri din romania (mi-a ajuns un pachet in 10 zile). In pachet am mai primit si 3 mostre, deocamdata nu stiu ce fac fiecare in parte. Una este tot o crema coloranta, am deschis-o sa vad nuanta dar nu am folosit-o, si celelalte doua, un demachiant si tot o crema (le puteti vedea in poza).



Aceasta crema "miraculoasa" (folosesc ghilimelele pentru ca nu este expresia mea, pe mine nu m-a convins c-ar fi miraculoasa) este inventia celor din Asia, dar am aflat ca si producatorii mari de cosmetice si-au lansat propriile produse (Estee Lauder, MAC, Garnier etc). 

Ce spune producatorul:
BB Cream este o crema care calmeaza si regenereaza pielea dupa interventii chirurgicale si interventii laser pe piele.  M Perfect Cover BB  Cream oferă o acoperire  naturala, are efect calmant si  hidratant . Este potrivita pentru toate tipurile de piele, inclusiv  pielii predispuse la acnee  si poate fi folosita si singura dar si ca baza de machiaj .

Are  protectie UV (SPF 42 PA + + +)


Se mai spune ca acopera petele, pistruii, roseata sau alte probleme ale tenului.
Pe site-ul oficial am vazut ca sunt urmatoarele nuante: #13 Milky Beige care e cea mai deschisa nuanta, #21 Light Beige, #23 Natural Beige, #27 Honey Beige si #31 Golden Beige

                                                               #23 Natural Beige


Ce am constatat eu, pentru ca am mai multe pareri
-       Prima data cand l-am asezat pe fata m-a dezamagit. In ce sens? Pentru mine, la un fond de ten cel mai mult conteaza culoarea, si aici nu ma refer ca mi se potriveste sau nu. Am eu un fix cu culoarea fondului de ten, imi place sa aiba subton de galben si sa fie putin mai inchisa decat culoarea mea. Cand l-am pus pe fata mi s-a parut ca ma albeste si ca are o tenta de mov. Off, nu vreau sa stiu cum o sa arat DUPA.
Ca sa va dati seama mai bine de nuanta, am facut o poza alaturi de Vichy Flexilift #25 Nude.




      Am o problema cu genul acestui produs- O crema sau UN fond de ten-cel mai bine folosesc femininul, pentru ca nu e un fond de ten, desi saptamani intregi am crezut asta, chiar si  cand l-am comandat.
Sa revenim, am comandat-O.
         Dezamagita dupa prima “intalnire” cu aceasta crema, am aruncat-o in sertar si am uitat de ea. Intr-o dupa-masa avand timp de pierdut pe net, am mai cautat pareri despre aceasta crema. Atunci mi-am dat seama ca eu am tratat-o ca pe un fond de ten, si ca trebuia sa am alte asteptari de la ea. Stiti povestea Punguta cu doi bani, bati bati cocosul, dar oua n-o sa capeti, el poate sa ofere altceva, poate chiar ceva mai valoros decat niste oua. Asa ca, cu o alta stare de spirit si cu asteptari mult mai mici, am asezat iarasi crema pe fata. De data asta am utilizat-o ca pe o crema, si n-am mai pus strat atat de gros. Ce am observant a doua oara:

      -A doua oara mi-a placut. Am incercat sa trec peste faptul ca mi-am gresit culoarea, eu am comandat nr. 23 Natural Beige si probabil ca data viitoare, daca va mai fi o data viitoare, inca nu sunt sigura, o sa-mi command #27 Honey Beige pare mai inchisa decat #23 si cu subton de galben. Am vrut sa vad cum se comporta singura. Petele de melasma si pistruii i-a acoperit, dar intr-o foarte mica masura, deci nu e perfect cover nici pe departe. Daca insa inainte de a o aplica, mi-am acoperit petele si pistruii cu corector a fost ceva mai bine.Am mai observant ca mi-a uniformizat culoarea fetei. Porii nu-i ascunde deloc, sunt acolo la inaintare. Ce e important pentru mine? Deoarece am inceput tratamentul de albire al petelor cu produsul de la Farmec despre care va spuneam in alt post, trebuie sa folosesc crema de protectie cu factor foarte mare. Am folosit de peste 3 saptamani crema ultraprotectoare de la Farmec cu factor 50, dar sunt nemultumita de ea. Cu tenul meu gras nu se potriveste deloc. M-am saturat sa ies cu copilul la plimbare si sa vad in reflexia din  vitrine trecand o bicicleta, un baietel frumos foc si o mami cu un glob stralucitor  in loc de fata (eu). Asa ca o sa incerc sa folosesc aceasta crema BB sub fondul de ten ca factor de protectie si sa nu mai folosesc crema aia grasa. BB-ul nu are factor 50, dar si 43 zic eu ca e ok.
       O sa va tin la curent cu aspectul “globului”.

3 comentarii:

  1. Si cand te gandesti cati ar avea nevoie sa citeasca asta, dar
    nu prea stiu de site...

    Check out my weblog; ora exacta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara! De la ce seller ati achizitionat bb cream-ul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspund si eu dupa aproape un an... Nu-mi mai aduc aminte, stiu insa ca il au pe stoc si cei de pe aoro.ro

      Ștergere