miercuri, 13 iunie 2012

Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder

          Iata ca am obtinut si eu celebra pudra. De ce celebra? Pentru ca am citit o gramada de bloguri din strainatate, pentru ca am gasit peste 200 de pareri de cinci stele, care laudau aceasta pudra. Si cum sa existe ceva pe lumea asta, care face minuni pe un ten gras, si sa nu-l am? Credeti-ma ca am facut eforturi s-o cumpar. Pana acum sume de peste 100 ron dadeam doar pe parfumuri si asta foarte rar.  Produsele de machiaj se intindeau in bugetul meu pana la maxim 70 ron. Dar nu stiu de ce mi-a cazut cu tronc aceasta pudra, ca pana nu am comandat-o, numai la ea m-am gandit. 

          Timp de vreo luna am tot cautat s-o prind la reducere. Vazand ca n-o gasesc redusa nicaieri, am cautat unde e pretul cel mai bun. Pe site-ul Laura Mercier, am gasit-o la 34$, dar nu trimit la noi in tara. Si alte optiuni nu parea am avut, decat sa aleg intre ebay ( de unde mai comandasem produse) si strawberry. Am ales-o pana la urma de pe strawberry pentru ca era mai ieftina decat pe ebay, adica nici nu pot pronunta cuvantul ieftin cand e vorba de aceasta pudra, mai bine sa zicem, nu atat de scumpa. Avantajul pe strawberry a fost si ca fiind la prima comanda, aveam dreptul sa-mi aleg unul dintre cadourile ce se dau pentru prima comanda.
          Nu am mai avut atatea optiuni de cadou, vroiam un fard de pleoape sau un luciu de buze, dar nu mai erau disponibile si mi-am ales un ruj, Calvin Klein nuanta #127Cosmopolitan.
Asa ca am platit 158 ron (cu paypal) si in banii astia am primit pudra si rujul, iar cheltuielile de transport au fost gratuite. Pudra este in varianta mare, adica 29g



              Acest post nu este un review la pudra laura mercier, pentru ca doar in seara asta am ridicat-o de la posta si la ora asta nu pot sa mi-o aplic pe fata sa vad ce face, am vrut doar sa va spun ca urmeaza sa-i vad calitatile si defectele. Abia astept sa vad ca are doar calitati, la banii astia mi-ar parea rau sa ma fi inselat in privinta ei. 
            Ce am vrut insa sa subliniez cu acest post? Faptul ca am comandat pudra lunea trecuta noaptea ,era chiar trecut de ora 12, asa ca putem spune ca am comandat-o marti 05.06 si ieri 11.06 aveam deja avizul in posta. Sincer nu am crezut ca e pudra mea, am crezut ca e ceva ce si-a comandat sotul, insa a fost ciudat ca eu ma asteptam sa ma duc dupa ea la vama de interior si cand colo era la posta normala. O saptamana, va dati seama? M-am pregatit pentru o asteptare de cel putin o luna, stiam ca vine din Hong Kong  si  fetele de pe net care au comandat de pe strawberry si nu au avut in comanda si parfumuri,au primit comanda intr-o luna. Chiar spuneau ca ar fi bine sa comanzi si un parfum ca sa-ti fie trimisa comanda din suedia si ajunge mai repede. Uite ca eu mi-am comandat doar pudra si mi-a fost trimisa din depozitul lor din suedia. 
         Si ca un fel de completare la un post anterior, cu postasul, inca nu mi-am cunoscut postasul, desi ieri trebuia sa se prezinte la mine la usa cu aceasta pudra. Din nou pe colet era binecunoscuta stampila destinatar lipsa. Asa ca nu, inca nu l-am cunoscut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu