vineri, 29 iunie 2012

Scrisoare catre Camelia


         Acest post este o participare la un concurs organizat de Camelia
  Desi sunteti obisnuiti sa atasez poze, pentru ca poseta e la sute de kilometri distanta, n-am cum s-o pozez, insa sper ca voi avea posibilitatea asta castigand-o. O sa-i fac poze goala, plina, din stanga, din dreapta, ca sa-i pun in valoare toate calitatile :)

                                                 Scrisoare catre Camelia
        Iti urmaresc de multa vreme blogul. Imi place in special sa te citesc noaptea dupa ce imi culc copilasul. Cu ecranul telefonului ascuns sub plapuma, ca sa nu-i deranjez somnul, ma plimb si eu prin lumea ta. Am participat de foarte putine ori la concursuri, la cele online niciodata, deoarece sunt obisnuita sa muncesc si sa nu primesc nimic de-a gata, insa cand am vazut concursul tau, ceva m-a impins sa lupt si eu pentru premiu.
       Povestea tinutei si ocaziei? Nu stiu Camelia ce tinuta, dar stiu sigur ca voi avea ascunsa intotdeauna in buzunarul micut al posetei, o masinuta, dintre cele preferate ale baietelului meu. Si pentru ca e 30 x 20  voi putea strecura in ea si o bucata pampers, nefolosita bineinteles. De ce mi-o doresc? Pentru ca in ultimii 2 ani orice obiect mi-am achizitionat trebuia sa aiba utilitate, poseta nu intra in aceasta categorie, un rucsac unde intra o gramada, o geanta peste umar etc. Aceasta poseta ar fi diferita de ce am eu acum, probabil ca va trebui sa-mi alcatuiesc o tinuta dupa poseta si nu invers. Pfoai si e neagra! Daca mergem la mall si o foloseste pe post de rampa pentru masinuta, iti dai seama ca nu se vad urmele cauciucurilor?:) Poate s-o tina si el pentru mine atunci cand mainile-mi vor fi ocupate, pentru ca e usoara. Si pentru ca e de calitate, sunt sigura ca o vom putea burdusi si cu o sticluta cu apa. Si daca o vom plimba si prin parc, printre copii, crezi ca nu-i va placea? Sunt multe fetite care ar veni s-o mangaie cu placere, poate chiar ar trebui sa ma lupt s-o recuperez. Si stii ce posesiv devine un copil cu un obiect ce si-l doreste? Probabil ca vor fi lacrimi...
In cluburi nu prea cred ca va ajunge. Dar stii ce? Acolo e intuneric, aruncata pe o masuta, cine crezi c-o va baga in seama? Poate unul care o va vrea acasa, dar doar pe ea, fara stapana.
         Pentru mine si baietelul meu ar fi perfecta: mica, dar plina cu lucruri de valoare. Sper ca tu vei considera invers, ca noi vom fi perfecti pentru ea. 
A&T

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu