luni, 23 iulie 2012

Cascaval pane- asa nu

    De-a lungul anilor imi doream sa-mi reuseasca, cascavalul pane dar pentru ca intotdeauna se spargea prin cratita, cascavalul pane a devenit o mancare evitata de mine, desi imi placea foarte mult sa-l mananc. Asta pana acum cateva luni, cand am crezut ca am prins secretul. Mi-a iesit de vreo 2-3 ori si eram incantata. Atat de incantata incat azi cand l-am facut, eram pregatita cu aparatul foto sa impartasesc cu voi minunatia. Secretul e sa fie bucatile de cascaval destul de groase pentru a nu se sparge cand se frige si sa fie un cascaval de consistenta mai tare.
      Ma enerveaza sa tot dau cascavalul prin 2 randuri de ou, randuri nesfarsite de faina si pesmet asa ca atunci cand l-am facut, l-am tavalit o singura data prin faina si prin ou. 

Mi-a iesit perfect, v-am spus de 2-3 ori, insa azi am ratat. 
Cred ca pozele nu va provoaca glandele salivare...

Insa cred ca stiu unde am gresit si anume, fara sa-mi dau seama focul era slab, asa ca am lasat cascavalul sa se "odihneasca" in cratita si nu era voie, ca s-a lenevit atat de mult incat s-a intins in toata cratita si rezultatul e asta:

       Sper sa-mi apreciati curajul de a ma afisa pe net cu asemenea raritati de poze, dar no, omul din greseli invata si e bine sa nu ne rusinam din asta. Aaa si ca sa va ajut putin, in partea stanga stanga e cascavalul si in dreapta cartofii, asta in caz ca nu v-ati dat seama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu