vineri, 13 iulie 2012

Cumparaturi DM episodul doi- Manhattan crema compacta

         Sa continuam de unde am ramas, adica din "fundul" magazinului :) de la standul Manhattan.
Nu ma asteptam sa mai gasesc produse Manhattan si de reduceri ce sa mai vorbesc, dar uite ca am avut noroc, si tot la 10 ron orice produs. Mi-a parut rau ca data trecuta nu mi-am cumparat pudra de la ei, asa ca numai la pudre m-am uitat (desi mai erau si oje, corectoare, creioane ochi etc) si pentru ca erau multe pudre in culori prea deschise, mi s-a parut ca cea mai potrivita ar fi Manhattan Compact Cream nuanta #10 Sandbeige.


            Cutia nu arata atat de bine pentru ca fiind  reduse, produsele de la standul Manhattan din DM sunt luate pe rand in mana si incercate de toata lumea. Si asta a fost amprentata de cateva d-soare prea curioase din fire.
E pentru orice tip de piele, contine vitamina A si E, fabricat in Germania. Cutiuta are de toate: oglinda si  buretel pentru aplicare, asa ca hocus-pocus:

Nuanta 10 Sandbeige pare foarte inchisa in poza de mai sus, dar din apropiere e asa:
          Are consistenta unei creme, se intinde mai greu decat un fond de ten lichid. Cu ani in urma foloseam doar acest tip de fond de ten, crema, pentru ca era usor de aruncat in geanta si de facut retusuri pe fuga prin oras.
Pentru ca sunt obsedata de nuantele fondurilor de ten, si pentru ca atunci cand citesc alte bloguri, imi place sa vad poze cu comparatii de nuante, am facut facut si eu asta, alaturandu-l altor doua fonduri de ten de-ale mele, dar lichide:

        Dupa cum vedeti, are ton neutru, ca acoperire medie spre mare, depinde si cat de mult luati cu buretelul, se intinde greu, fata arata foarte bine dar numai cateva ore. L-am aplicat dimineata la 8 peste baza de machiaj radiant, peste am folosit pudra pulbere Laura Mercier si pe la 2 dupa-masa s-a adunat pe fata destul de mult , aveam insulite, unele cu fond de ten, altele fara,  arata tare rau. Am incercat sa mai aplic un strat peste dar am facut sa arate si mai rau, parca stratul al doilea nu mai adera primului (poate din cauza pudrei pulbere aplicata peste, nu stiu).
          Am facut rau ca am luat pudra? Nu! E perfecta " de purtat" cateva ore, cand ai drum scurt prin oras, insa pentru serviciu, unde se sta 9-10 ore, nu e potrivita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu