joi, 19 iulie 2012

Tusul de ochi- lista neagra, lista alba

         De cand ma stiu ma machiez la ochi folosind tusul. De-a lungul timpului am folosit o gramada de tusuri de ochi, insa nu foarte scumpe. Am folosit mult timp tusul de la miss sporty, un tus ieftin si foarte bun. Dintre produsele lor e singurul care m-a multumit, de fonduri de ten nici macar nu vreau sa va vorbesc, sunt groaznice. Si pentru ca la un moment dat nu mai gaseam in comert tusul lor, mi-am cumparat de la Kallos unul, stiam ca produsele lor sunt destul de bune ca si calitate si ieftine. Din pacate tusul nu mi-a placut, arata bine doar pentru cateva ore, dupa care se branzea pe pleoapa si-ti umpleai fata cu tus negru. Groaznic! Asa ca l-am trecut in lista neagra. 
         Farmasi, un tus bun la prima vedere, insa dupa cateva ore se comporta exact ca cel de la kallos
           Culoarea este intensa, frumoasa, insa dupa 3-4 ore se branzeste/faramiteaza si asta si-ti cade pe fata. M-am tot uitat la termenul de valabilitate, deoarece se comporta ca un produs cu termenul expirat, insa era in termen.
            Pensula e moale, flexibila, dar cam scurta si groasa. Eu aplic mai bine tusul daca pensula este subtire si mai lunga.
         Am verificat si au pe stoc cei de la ELF si tusul clasic negru, ca cele de mai sus, dar si tus de ochi crema (n-am folosit niciodata tipul acesta de tus dar poate c-ar fi cazul), asa ca saptamana asta dau o raita la depozitul celor de la ELF sa-mi cumpar unul dintre cele doua, si dupa ce-o sa-l folosesc, o sa-l trec in lista deschisa mai jos. 
         Ar fi de ajutor si o parere din partea voastra, sa umplem listele.
Completare:15.08.2012
Mi-am achizitionat tusul crema de la ELF si nu stiu unde sa-l trec, cred ca era necesara si o lista gri :) pentru ca-mi si place si nu-mi place, am scris in alt post de ce. Pana la urma il trec in lista alba, ca-l folosesc zilnic
Lista alba                                                                      Lista neagra                                             
-Miss sporty                                                                  - Farmasi   
- ELF tus crema                                                           - Kallos
                                                                                    - ELF tus lichid (update 29.11.2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu