duminică, 5 august 2012

Alternativa la unghiile cu gel

     Inainte sa nasc cu vreo 3 luni am renuntat la aplicatul de gel pe unghii. Nu mi le faceam personal, mergeam la o manichiurista si plateam 55 ron. Eram foarte multumita, imi aplica gelul atat de bine incat nu s-a intamplat niciodata sa-mi sara gelul de pe unghii. Insa cand eram gravida am auzit niste povesti "din popor" cum ca trebuie sa se vada culoarea unghiei cand iti face anestezia, nu stiu nici acum daca e poveste sau adevar, cert e ca m-am luat dupa gura lumii si nu mi-am mai pus gel pe unghii din luna a sasea de sarcina.
     Dupa ce am nascut nu am mai avut timp sa dorm, daramite sa-mi pun gel pe unghii, asa ca unghiile au ramas pe ultimul loc din ingrijirea mea corporala. Le taiam scurt si atat. Dupa un timp am incercat sa mi le fac doar cu oja, insa la cate aveam de spalat, la 2-3 ore de la aplicare aratau ca naiba, asa ca am ales sa le tin scurte si fara nimic pe ele.
     Insa vinerea asta, am fost cu capul in nori si mi-am uitat acasa cheile de la birou. Pentru ca aveam de luat tramvaiul spre casa si inapoi, aproape o ora timp pierdut, mi-am sunat sotul si l-am rugat sa mi le aduca. Mi-a zis jumatate de ora, a durat o ora jumatate, dar stiti si voi cum sunt barbatii, nu au notiunea timpului :) Asa ca pana a ajuns sotul cu cheile, eu am hoinarit pe la toate magazinele care se afla pe strada cu locul meu de munca. Si am dat peste un magazin micut, unde am mai fost eu sa-mi cumpar cate ceva pentru prins parul, insa niciodata nu m-am uitat la oje si alte accesorii pentru ele. De data asta insa, mai de curiozitate, mai de plictiseala m-am uitat la toate. Tipa de acolo mi-a recomandat un model, dar mi-a si exemplificat pe unghie. Sincera sa fiu am fost reticenta, pentru ca pana acum toate lacurile de unghii pe care le-am folosit, nu faceau fata spalatului de vase. Mi-am cumparat:




Oja incolora Gabrini, o cutiuta cu sclipici mov si o cutiuta cu modele de aplicat pe unghie, tot mov. Desi culoarea la sclipici pare puternica, aplicata pe unghie atata foarte bine. Stiti cat am platit pe toate trei? 6 lei!!!
3 lei a fost oja, 2lei sclipiciul si 1 leu modelele mov. Cred ca acestea se folosesc si atunci cand se aplica gel.
Am procedat asa: am facut toata unghia cu oja incolora, apoi am introdus pensula de la oja in sclipici,

am aplicat cu pensula sclipiciul pe varful unghiei, ca la manichiura frantuzeasca. Apoi pe unghia degetului inelar, am luat tot asa cu varful pensulei un model si l-am aplicat la jumatatea unghiei, apoi am mai apasat putin cu degetul. Am lasat sa se usuce si am aplicat inca un strat de lac incolor.



Pozele cu unghiile mele sunt facute la 2 zile de la aplicarea ojei, executie facuta in pripa la birou, fara sa-mi tai unghiile sau pielitele, cu groaza ca intra un client si scap oja pe jos:) Sunt absolut convinsa ca acasa, cu putina grija, o sa arate mult mai bine.
Faptul ca nu mi-a sarit sclipiciul si nici macar modelul mov de pe unghie de doua zile, desi am spalat vase, am facut mancare, am spalat cu mana chiar si un covor, ma face sa fiu tare multumita de alegerea facuta si abia astept saptamana viitoare sa mai imi cumpar si altceva pentru unghii.
Daca sunteti ca mine, mamici cu multe treburi pe cap, atat acasa cat si la serviciu, daca nu vreti sa cheltuiti 40-60 ron pe luna pentru unghii si sa pierdeti 1-2 ore la manichiura, incercati sa va faceti unghiile interesante cu putin sclipici si oja transparenta, nu se compara cu o manichiura facuta de o profesionista, dar nici modelul meu nu e de lepadat:)

Un comentariu:

  1. Incearca gel lac pentru unghii false usor de aplicat, cu luciu puternic este solutia ideala pentru unghii frumoase si rezistente. Va recomand sa il incercati, se poate cumpara online seturi pentru incepatori cu gel lac, set cu gel lac pentru avansati, set gel lac pentru manichiura frantuzeasca. Toate le gasiti pe www.unghii-false.ro

    RăspundețiȘtergere