luni, 13 august 2012

Cadou surprinzator

     Am o prietena tare draga, plecata din Romania din februarie si sper sa ramana acolo, in strainatate, mult timp, deoarece in sase luni a realizat cat aici in sase ani. S-a intors deja in tara de vreo trei ori dar de fiecare data cu masina, asa ca nu avea acces la duty-free-urile din aeroporturi. Acest lucru s-a schimbat acum, cand mergand in concediu in Turcia mi-a cerut lista cu ce as vrea sa-mi achizitioneze din duty-free, stiind faptul ca acolo preturile sunt mult mai bune decat in magazine. 
     Fiind de-a dreptul obsedata de fonduri de ten, normal ca lista era formata numai din fonduri de ten. Poate ca sunteti putin curioase asa ca o sa va redau lista:

  • M.A.C. Studio Fix Fluid in nuanta NC30
  • Make Up For Ever Mat Velvet in nuanta 40
  • Bourjois Flower Perfection in  nuanta #54
  • Nars Sheer Matte Foundation dar la asta nu sunt hotarata intre nuantele #Fiji si #Stromboli
     I-am zis sa se incadreze in 20 euro si sa-mi ia ceva doar daca nu depaseste suma asta (clar ca MUFF si Nars sunt peste, dar speram ca poate sunt reduceri mari). I-am mai spus ca Dior si Estee Lauder raman pentru alt moment al vietii mele :) Mi-a cerut nuantele si la astea, spunandu-mi ca poate sunt promotii. 
     Asa ca am refacut lista cu Dior Forever (nuanta #30) si Estee Lauder Double Wear (nuanta #Tawny) in frunte.
     Si vinerea asta a intrat la mine in birou avand cutia "pandorei" in mana, era o cutiuta albastra, si cand mi-a dat-o era...

     Cele care va doriti un produs despre care ati citit in multe review-uri ca e foarte bun, dar nu vi-l permiteti, stiti ce bucurie enorma va produce momentul cand aflati ca ati intrat in posesia lui. Insa nu ma puteam bucura la maxim ca desi eram euforica, stiam ca la 20 euro sigur nu va fi niciodata Dior-ul, asa ca ma gandeam cu groaza cati bani trebuie sa dau pe el. Cadou mi-a spus. Este cel mai frumos cadou primit de ziua mea anul asta (poate si din anii trecuti), asa ca desi sunt nerabdatoare sa va vorbesc despre el, o sa-l folosesc cel putin o saptamana inainte de a-i face un review. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu