vineri, 7 septembrie 2012

Pansament lichid

     Sunt genul de om tare neatent cand vine vorba de accidente casnice, daca ma deplasez dintr-o camera in alta ma lovesc de mobilier, cand gatesc umplu bucataria cu faina, cand tai patrunjelul mai tai si putin din pielea degetelor :) ,cand deschid o conserva musai sa iasa si sange :) 
     Astfel ca eram mai tot timpul cu plasturi pe degete si cand trebuia sa spal vasele sau sa-l spal pe copilas, imi cadea pansamentul si ma ustura rana, sau mai rau, rana nu mai apuca sa se vindece ca iar sangera. Soacra-mea m-a salvat de cateva ori cu un fel de pansament despre care eu nu mai auzisem, era vorba despre un pansament lichid pe care-l aplicai pe rana. Insa avea acest lac de minim 10 ani si mi-a fost groaza sa-l mai folosesc si iar ajungeam la plasturii de panza care cadeau imediat si nu ma ajutau la nimic. 
     Asa ca am inceput sa caut inlocuitor. L-am gasit pe site-uri sub denumirea de pansament lichid, chiar pe site-uri romanesti insa nu mai erau pe stoc. Pana la urma am primit de la cineva din state si arata asa:
Pe site-urile romanesti l-am gasit sub denumirea de Skin Shield, e produs de alta firma dar functioneaza pe acelasi principiu. 


Are exact consistenta unui lac de unghii  si e incolor. Pentru o mai buna aplicare este prevazut cu o pensula si aplici lichidul direct pe taietura. Se usuca imediat si formeaza o pelicula care nu mai lasa sa treaca apa sau sa sangereze rana. Nu se aplica pe rani mari sau care sangereaza tare. Eu m-am taiat de vreo luna destul de tare cu o conserva si mi-a curs rau sange si pana nu am oprit sangerarea nu am putut sa aplic acest pansament. Insa dupa ce l-am aplicat, am putut sa spal, sa fac baie, fara sa-mi mai agat rana in haine sau altceva.

Sa stiti ca imi iubesc blogul, dar nu-mi fac rani ca sa va demonstrez utilitatea unui produs:) Faceam ciorba a la grec si cand am taiat morcovul normal ca m-am taiat, atunci l-am folosit imediat si mi-am dat seama ca nu v-am povestit despre el.
 Are 30ml deci o sa-mi ajunga pana mor, asta daca nu va trebui sa-mi lipesc gatul cu el:) L-am primit cadou, dar cred ca e intre 20-30 ron la noi in tara, in strainatate nu trece de 4-5$.
E grozav!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu