sâmbătă, 2 februarie 2013

Alerta -reduceri la cosmetice in Real Hypermarket

     Am pregatit pozele pentru postarea de astazi unde personajul principal este Revlon PhotoReady, dar nu am apucat sa termin textul si de modificat pozele (de scris pe poza nuantele fondurilor de ten, activitate care-mi consuma o gramada de timp) ca s-a trezit cel mic si a trebuit sa ma rup de blog si sa merg la hipermarketul Real la cumparaturi. Intotdeauna ma opresc in real si la standul cu cosmetice si ce credeti?? O gramada de fonduri de ten la reducere. Sa nu va suparati pe mine dar mi-a cam slabit memoria si nu-mi mai amintesc multe, desi nu au trecut decat doua ore. Dar pentru ca Revlon PhotoReady l-am cumparat acum doua saptamani din Cora, cu 73 ron, si vazandu-l azi la Real cu 47 ron am zis ca innebunesc. Si ca sa nu innebunesc eu de nervi ca am ratat cu doua saptamani un asa pret bestial, pentru un fond de ten bun, mi-am zis sa las nervii la o parte si macar voi sa profitati de reducere. Si cum sa profitati daca nu stiti. Asa ca-mi iau in serios rolul de bloggerita  si va anunt si pe voi de aceste reduceri.
     Ce-mi amintesc:
-Revlon Photoready de la 76ron   la 47 ron si erau cred ca toate nuantele
-Revlon Colorstay de la 67 ron  la 37 ron
-de la Rimmel erau ceva fonduri de ten chiar la 20 ron, dar nu am retinut care
-am vazut si o gramada de mascara la reducere, de la:L'Oreal, Maybelline etc
-L'Oreal Accord Parfait  fondul de ten era redus la 40 si ceva ron, nu-mi amintesc pretul initial
-si gata memoria:)
     Am intrebat o doamna de pe raion ce e cu reducerile astea si mi-a spus ca se desfiinteaza raionul, dar asta nu stiu daca e o certitudine.
     Fugiti maine la Real sa vedeti ce mai gasiti, urmeaza sa termin review-ul meu despre PhotoReady si credeti-ma, merita si pretul intreg, de 47 ron nici nu mai vorbesc.

Update: Am fost si astazi (09.02) in Real si de data asta am intalnit alte d-soare la raionul de cosmetice care mi-au spus ca doar standul Revlon se desfiinteaza din Real, nu si restul (L'Oreal, Rimmel etc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu