miercuri, 27 februarie 2013

Corectoarele mele

   
     Am deja o postare despre doua dintre produsele de mai sus, concelear palette de la sephora aici si camouflage kit w7 aici asa ca n-o sa ma repet. Vreau doar sa va spun care dintre cele de mai sus mi se pare mai potrivit pentru mine si va vedeti putin si nuantele.
     1. Primul din stanga este un corector de la L'Oreal, nuanta 3. Este prevazut cu o pensula si are acoperire destul de buna, mai ales ca este un corector lichid. Nu prea il mai folosesc acum pentru ca il am de prea mult timp... si mi-e groaza ca a expirat, dar a fost un produs bun. Se aplica usor cu pensula, pe unde si iese produsul.

2. Sephora palette este un produs foarte bun, insa folosesc dupa cum se si poate vedea, doar nuantele de bej, astfel ca verdele si rozul sunt aproape neatinse. Are acoperire buna!

3. Corector Rimmel stick nu este un produs care acopera prea mult, nu-mi place ca nu se intinde bine, parca nu este destul de cremos.

4. Corector roll-on Garnier. L-am cumparat impreuna cu o revista anul trecut si cred ca a fost 15 ron cu tot cu revista. Nu este un produs asa bun. Nu-mi place ca nu are acoperire buna.
5. Paleta corectoare w7 despre care am scris intr-o postare anterioara. Nu este un produs rau, dar nici nu l-as mai recumpara.
     Dintre cele de mai sus, cel cu acoperirea cea mai buna este corectorul sephora. Este singurul pe care l-as recumpara, insa daca s-ar vinde doar nuantele de bej, altfel dau 60 ron pe putin produs, in conditiile in care doua nuante nu le folosesc.
     In Sephora Timisoara se gasesc si produse Make Up For Ever ( in Arad la mine nu, si nu inteleg de ce...). Saptamana trecuta am fost acolo si am testat concelearul de la ei full cover. A avut acoperire foarte, foarte buna. Nu imi amintesc gramajul , dar sigur este cantitate mai mare decat bejul din paleta sephora. Pretul MUFF era in jur de 100 ron. Pretul e mare, dar cred ca ajunge o vesnicie. Este urmatorul pe lista mea, desi sa va spun un lucru, petele mele de melasma s-au redus foarte mult, asa ca nu mai am nevoie de acoperire atat de mare. O sa scriu o postare despre asta.
     Mai jos, nuantele corectoarelor si puterea lor de acoperire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu