duminică, 3 februarie 2013

Fondul de ten Revlon PhotoReady

     Am fost atat de dezamagita ca mi-am gresit nuanta la fondul de ten Estee Lauder, mai ales ca nu este un fond de ten ieftin, incat a trebuit sa-mi "scot cumva necazul din cap" si cu ce puteam s-o fac decat cu un alt fond de ten:)

     Stiti ca am testat acest fond de ten anul trecut si eram hotarata inca de pe atunci ca o sa-l cumpar, numai sa gasesc un prilej pentru asta. L-am cumparat din magazinul Cora, de unde l-am si testat anul trecut, si am dat pe el 73 ron. M-am tot invartit pe langa el pentru ca nu eram hotarata ce nuanta sa-mi iau.

     De testat am testat 006 dar din swatches-urile de pe net , mi se parea ca 008 e mai potrivit. Totusi, dupa experienta avuta cu  fresco de la Estee Lauder, n-am mai vrut sa risc si daca am fost multumita de 006 atunci cand l-am testat, tot aceasta nuanta am si cumparat-o. La lumina din magazin, care e inselatoare, alaturand cele doua nuante, mi s-a parut ca 008 e o idee mai deschisa, dar parca era o nuanta mai spre roz, nu spre galben cum citisem pe net. Asa ca l-am impachetat si am purces cu el spre casa, mandra de noua achizitie.

     Am ramas multumita de alegerea facuta? Da! S-a comportat ca atunci cand l-am testat pe fata. Nuanta este potrivita, atat ca rezistenta difera putin. Daca testerul nu era nevoie sa-l replic pe parcursul zilei (oricum nu mi-ar fi ajuns), aplicandu-l dimineata la 7, pe la ora 15 e nevoie de putin retus pe barbie, putin pe frunte si pe nas. Si cand spun retus nu ma refer la aplicarea unei pudre matifiante, ci la aplicarea fondului de ten, pentru ca pudra matifianta oricum trebuie sa aplic. Dimineata aplic peste el, pudra Laura Mercier, si la serviciu trebuie sa reaplic o pudra matifianta (cea compacta de la ELF) pe zona T. Depinde foarte mult de crema folosita inainte aplicarii fondului de ten. Cu crema Vichy factor 50 se intampla ce va spuneam mai sus, retusat cu pudra matifianta de cateva ori pe zi si chiar reaplicarea fondului de ten pe anumite zone. Intr-o zi l-am incercat peste crema de zi Neutrogena Healthy Skin, care are un factor de protectie scazut (spf15) si nu a mai fost nevoie de reaplicare, chiar si pudra matifianta am folosit-o de maxim 1-2 ori. PhotoReady are spf 20, de asta am indraznit sa ies afara cu protectie asa mica data de crema. In alte anotimpuri sigur n-as incerca asa ceva.
     In legatura cu sclipiciul din acest fond de ten, intr-adevar are sclipici, dar daca se aplica o pudra de fixare peste, sclipiciul nu mai este sesizabil. Un lucru sunt sigura ca face: da o luminozitate tenului, care te face sa pari odihnita si parca te si intinereste putin. Ce ma deranjeaza insa la el? Sotul imi spunea ca se vede pe fata, adica nu este un fond de ten care arata foarte natural pe fata si mi se pare ca-mi evidentiaza putin porii.
Update: se observa pe fata (la trecut) pentru ca foloseam eu cantitate prea multa, aproape 2 pompite. De cand folosesc o singura pompita pt. fata&gat, arata foarte, foarte natural. Chiar imi spunea cineva ca am noroc ca nu trebuie sa folosesc fond de ten!!!! Wauuuu!Ce compliment pentru PhotoReady, nu?Cred ca se apropie de The One...


     Se aplica foarte usor, atat cu pensula cat si cu degetele, nu este foarte rezistent la transfer, dar oricum mult mai bine decat Bourjois-ul flower perfection si chiar mai bine decat fratele lui Colorstay-ul.
     De nuanta sunt multumita, si daca ma urmariti cat de cat, stiti ca la mine nuanta primeaza, atunci cand vorbesc despre un fond de ten.
     Imi place sa dau note, asa ca inchei postarea cu niste note pentru PhotoReady:
-9 ca nuanta
-8 rezistenta
-7 naturalete
-9 ca pret
-10 la luminozitate
-10 la aplicare










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu