miercuri, 6 martie 2013

Nail Constellation MUA

         O sa incep review-urile la produsele achizitionate de pe site-ul MUA cu acest produs. Am platit pe el in jur de 8 ron. Ce este de fapt? Sunt niste bilute mici, mici care se lipesc pe unghie, dandu-i un aspect deosebit.
     Varianta pe care am cumparat-o se numeste Scorpio. Mi-ar fi placut alte nuante, insa cand am comandat eu, doar aceasta varianta mai era disponibila.
     Cum o folosesc eu? Dau pe unghie cu oja normala.
     Este bine sa va ocupati de fiecare unghie pe rand altfel se usuca oja si nu se prind bilutele de ea. Bilutele curg printr-un tub de plastic moale, astfel ca puteti gestiona viteza cu care cad bilutele pe unghie. Oricum ati face tot cad bilute pe langa, asa ca va recomand sa puneti un servetel sub, ca sa nu umpleti casa de bilute si sa faceti economie. Cand le-am folosit prima data, in sticluta a mai ramas doar jumatate din produs, insa dupa ce le-am recuperat de pe servetel, s-a umplut sticla din nou. Va spun asta ca sa va dati seama cat produs s-ar pierde.

     Dupa 5-7 minute, apasati putin bilutele pe unghie. Mai stati vreo 10-15 minute sa se usuce bine lacul de sub ele si abia apoi dati cu un strat-doua de oja incolora sau top coat.
Eu l-am folosit pe cel de la Revlon, pe care l-am cumparat special pentru aceasta activitate si sincera sa fiu, sunt foarte multumita de acest produs.
      Rezultatul este cel de mai jos.
     Precizez ca aceasta manichiura nu este una de purtat zilnic. Chiar daca am dat un strat de top coat peste, tot n-au rezistat mai mult de doua zile pe unghie. Este o manichiura pentru evenimente.

      Ma simt insa datoare de fiecare data sa ma scuz de calitatea unghiilor mele si a rezultatului final. Nu ma lasa copilasul sa imi fac o manichiura de calitate. Intotdeauna isi baga degetelele in produsele mele, si va dati seama ca de data asta a si avut de ce sa fie atras, nu des ti se intampla, copil de 2 ani fiind, sa ai in jur atatea bilute colorate, care te atrag ca un magnet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu