joi, 14 martie 2013

Trio Eyeshadow MUA

     Mi-am cumparat cu 50 ron , opt produse MUA, cand aveau reducerile de 50% si doar un singur produs nu mi-a placut, in rest, am fost foarte multumita de celelalte sapte. Nu va spun inca ce produs nu mi-a placut.
Nu este cazul insa la acest fard de ochi. Nu prea ma machiez folosind fardul, dar acesta imi place de minune. Imi place ca nu sunt culori puternice si ca daca gresesc in aplicarea lor (nu stiu sa le folosesc prea bine), nu se observa. 
     Dupa cum spune si titlul, dar se observa si in imagine, sunt trei nuante. Cea mai inchisa este de fapt un maro deschis, celelalte doua sunt nuante foarte apropiate,le pot folosi impreuna dar si separat, doar pentru a da luminozitate arcadei.




     Celor care le place sa se machieze mai puternic/strident, nu le va placea acest trio, insa incepatoarele o sa-l iubeasca. 

          Acest fard se numeste #Pink Sorbet. Mai exista unul pe care o sa mi-l iau la urmatoarea comanda, se numeste  #Innocence.
     Desi nu folosesc primer pt ochi, imi rezista toata ziua. Cat am platit pentru acest trio fard? 1,25£, iarasi un pret excelent pentru un produs excelent.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu