joi, 25 aprilie 2013

Am testat Lancome Teint Miracle

     


     Daca ati crezut ca gasindu-mi fondul de ten perfect, ati scapat de bratele mele mazgalite -cu fond de ten bineinteles-  v-ati inselat amarnic:)) Urmeaza sa va arat noi picturi pe brate si noi descoperiri. Atat ca, stiindu-ma cu estee lauder-ul double wear in posesie, ma simt mult mai relaxata cand incerc un alt fond de ten. Incercarea e mai mult din curiozitate si din pasiune pentru blog si cu siguranta, fara cheltuieli financiare. 
     Episodul de astazi il are ca personaj principal pe fondul de ten de la Lancome - Teint Miracle. Este fondul de ten preferat de o prietena de-a mea, care atunci cand a aflat ca am blog si scriu despre cosmetice, s-a oferit sa-mi ofere cate putin dintre produsele ei preferate. 
     Primele doua poze sunt facute cu telefonul, asa ca nu aruncati cu pietre...
     L-am testat de dimineata, peste crema cu spf 45 Paula`s Choice. 

     Fara sa citesc ce se spune despre el, nici macar prezentarea producatorului, pot sa va spun ca acesta este un fond de ten hidratant, destinat tenului uscat. Daca producatorul spune ca produsul este destinat altui tip de ten, ma abtin de la comentarii:). Aplicarea este usoara, nu se absoarbe repede, astfel ca se poate lucra usor cu el. Acoperirea este usoara spre medie. Daca ar fi sa-l compar cu Idole Ultra 24 tot de la Lancome, as zice ce ultra24 are acoperire mai buna decat acesta. Mie clar nu mi se potriveste, insa cum va spuneam, prietenei mele ii place, ea avand tenul mixt. Rezistenta pe fata, pe un ten gras, e undeva intre 3-4 ore, chiar fixat cu pudra pulbere (Laura Mercier). 
     Stati linistite ca ma opresc si la nuanta:))

     Nuanta testata de mine astazi este 04, prea inchisa pentru mine. Poate o sa-l mai testez intr-o zi de vara, cand o sa fiu mai bronzata, acum sigur nu. 
     Eu sigur nu l-as cumpara, dar l-as recomanda fetelor cu tenul uscat si cu mici imperfectiuni ale tenului. Dupa aplicare efectul este luminos, natural, cam acelasi efect ce-l lasa si Revlon-ul Photoready, de ten luminos, odihnit. Diferenta dintre Revlon Photoready si Lancome Miracle? 
               - 80ron vs 200 ron;
               -photoready rezista mai mult timp pe un ten gras;
               -photoready are acoperire mai mare.
     Cam atat, ca nu mi-am propus o postare cu batalia dintre cele doua fonduri de ten:)
     Si pentru ca nu am mainile lui Fred Astaire, mai jos aveti poze comparative cu doar sase fonduri de ten din colectie, ca doar nu era sa-mi intind pana la gat...




Hahaha! Ma mai prostesc si eu, inima de pe estee lauder dw am desenat-o din program, nu m-am mazgalit cu pixul, doar am 35 de ani:)




     Va doresc o zi frumoasa si un ten luminos!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu