duminică, 14 aprilie 2013

Nuante fonduri de ten Vichy

     


     Stiam ca astazi o sa merg la parinti, ca o sa stau doar in curte la ei si cand fac asta, imi permit sa incerc alte fonduri de ten. Nu am chef sa ma intalnesc cu cineva cunoscut prin oras, care sa-mi spuna "Vai ce fata ai!" asa ca testez fonduri noi de ten doar cand nu prea ies in lume:)

     Cum va spuneam, astazi fiind una din acele zile, de stat doar in curte, am profitat de carticica Vichy primita de la o prietena ( dintr-o revista, nu mai stiu care dar sigur era revista de aprilie anul acesta) si m-am gandit sa folosesc aceasta carticica drept material didactic pentru blog. 
     Clar orice fond de ten urmeaza sa incerc dupa descoperirea The One-ului din aceasta categorie, va avea de suferit, dar si eu am fost prima la catalog, la scoala, asa ca ce sa zic? Asta e viata:) De cate ori am fost scoasa la tabla, doar pentru ca eram cu A...
     Mi-am dat seama ca v-ar fi utila o postare despre nuantele fondurilor de ten de la Vichy, asa ca sa ne suflecam maneca, sa pregatim camera (soarele ma va ajuta astazi pentru ca e o zi superba) si sa ne manjim cu fond de ten:) Pe langa aceasta carticica, mai am una statuta prin sertare, tot de la Vichy, asa ca am mult material de pozat.
     Dupa ce am cautat pliculetele mostre, mi-am dat seama ca sunt doar 4, unele nuante se repeta...dar ne descurcam si cu astea.


     Pe fata astazi am avut Dermablend nuanta #25 nude. Am vrut sa incep cu exprimarea:" Toata ziua am avut pe fata"dar era gresita, pentru ca acest fond de ten, desi face parte din categoria citez producator: "Acoperire ridicata-corecteaza defectele tenului:cicatrici, cearcane profunde, pete pigmentare, roseata, acnee cu rezultat mat rezistent 16h", mie la 6 ore dupa, nu-mi mai acoperea nimic, parca aveam un BB light pe fata. Pretul 87 ron (pe aoro) mi se pare foarte mare pentru ceea ce face/nu face. Nu mi se pare ca este un fond de ten cu acoperire mare si nici ca ar fi pentru tenul gras. La 3 ore dupa ce l-am aplicat (desi aveam aplicata peste si pudra Laura Mercier) eram lucioasa ca un glob. 
     E duminica, vreau sa ies cu copilasul in parc asa ca nu ma mai intind cu vorba. Pozele: mai jos si gata pentru astazi:)







    

2 comentarii:

  1. Mie sa stii ca imi place Dermablend-ul, e adevarat ca prefer Normaderm-ul, pe care l-am folosit ani de zile, dar e ok si acesta. E drept ca nu se descurca minunat la rezistenta, dar mie personal mi se pare ca acopera absolut tot si il vad ca fiind pretios din punctul acesta de vedere. Depinde oricum si de ten, intr-adevar, pe un ten normal se descurca mai bine decat pe unul gras, zic asta dupa ce l-am purtat in ambele ipostaze (am renuntat o perioada la anticonceptionale si mi s-a ingrasat tare de tot tenul, iar acum e relativ normal).
    La Normaderm am renunta din cauza nuantelor, niciuna nu era potrivita tenului meu, cumparam mereu cate doua ca sa le amestec si la un moment dat m-am plictisit de sportul asta si m-am suparat pe strategia idioata a celor de la Vichy de a scoate doar cateva nuante. :P
    Am mai folosit unul, cred ca Lift Activm nu-s sigura, dar mi-a lasat o impresie...neutra, motiv pentru care nici nu mi-l mai amintesc bine :P

    Iti doresc o saptamana minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona draga, am folosit crema cu protectie solara de la ei si am fost foarte multumita. Liftactiv fondul de ten l-am folosit si eu, chiar am scris si pe blog despre el. Nu avea rezistenta nici ala,dar nici nu promitea ca ar avea. Diferenta dintre prezentarea lui si realitate ma enerveaza. Bourjois-ul Flower Perfection acopera mult mai bine decat acest Dermablend. Ma bucur ca tie ti se potriveste, pana la urma eu l-am gasi pe-al meu, numai ca am fost
      dezamagita sa nu-l mai vad pe fata, la 6ore de la aplicare.
      In legatura cu nuantele...orice fond de ten fabricat doar in 4nuante ma enerveaza de nu mai pot. Nu cer 30de nuante, desi asa e de bun simt, dar 4? Si pe langa faptul ca sunt doar 4, doua dintre ele sunt ciudate, nu cred ca le poate folosi cineva. Uff ce m-am aprins:)
      O saptamana frumoasa iti doresc si eu!!

      Ștergere