marți, 4 iunie 2013

Produsele mele preferate


Sunt intr-o pasa proasta si cand sunt in starea asta parca si cuvintele-mi raman agatate de varful degetelor si nu se lasa usor imprimate pe ecranul telefonului. Da, cand nu am o postare cu poze, mai scriu si de pe telefon. Exista o aplicatie pentru telefoanele android cu care poti posta pe blog si de pe telefon. Deci timp as avea...inspiratie mai putina. 

Noutati din "regnul"cosmeticelor nu am, sunt foarte multumita de cele utilizate acum asa ca nu-mi las gandurile sa alunce spre produse cosmetice costisitoare si in acest moment si inutile. Am vrut sa scriu doar cateva randuri si pana la urma cred ca se aduna de-o compunere cu inceput, cuprins si incheiere:)
Hai sa va spun ce folosesc acum. O sa fac si poze, dar deocamdata ma rezum la scris, va spuneam ca scriu de pe telefon si chiar daca aceasta aplicatie iti permite si inserarea unor poze, ma abtin deoarece am un telefon care face poze urate.
Sa vedem produsele:

Dimineata: ma spal pe fata cu cleanser-ul Paula's Choice. Inca mai am din el si se apropie de un an. Nu o sa-l recumpar cand o sa-l termin deoarece nu am sesizat deosebiri notabile intre acesta si penultimul folosit,

 cel de la Neutrogena, desi nici ala nu stiu daca o sa-l mai cumpar. Vreau sa investesc intr-o crema de noapte buna asa ca o scada bugetul cleanser-ului. Apoi imi sterg fata cu servetele-rola- de hartie. 

Astept vreo 10min si aplic crema Paula's Choice cu fps.45 

Peste inca 10min aplic fondul de ten Estee Lauder double wear in varianta noua, folosind pensula Sigma F80. 

De cand am aceasta pensula, nu prea mai folosesc degetele. Nu stiu cum am putut pana acuma fara ea:) Inca imi place, singurul minus ar fi ca se consuma foarte mult fond de ten. Mi-am comandat doua pensule de pe ebay, despre care am citit doar lucruri bune, care exceleaza si la capitolul asta cu consumul putin de produs, insa pana ajung ele din china incerc sa nu ma gandesc la ele. 

Machiajul ochilor este simplu, tusul negru pe pleoapa superioara. Desi am tusul de la Rimmel de peste 3luni, nu si-a schimbat absolut deloc consistenta. Este la fel de cremos, nu s-a intarit deloc, cum pateam cu cel de la Elf, de trebuia sa-l fierb sa se moaie:)Exagerez cu fiertul, dar chiar trebuia sa-l pun in apa fiarta sa se moaie:)) Asta de la Rimmel este perfect. 

Apoi aplic fardul trio de la MUA. Este minunat, se pastreaza toata ziua, desi nu folosesc primer. O sa-l recumpar cu siguranta, deocamdata mai am. 

Mascara folosesc Volume Build de la Oriflame. Ce-mi place si ce nu, la acest rimel. Imi place ca poti aplica cate straturi vrei, si cu fiecare strat  efectul de gene lungi si dese creste. Cum am eu genele lungi de la natura/mama mea, daca aplic de 4-5ori mascara asta, zici ca le am false:)) Nu-mi place ca pare prea lichid, si cand il aplic, se mai intampla sa ma stropesc pana pe obraji.    O sa-l recumpar cand se termina, daca nu da peste mine alta ispita.
Ruj nu folosesc, nu foloseam nici gloss decat ff rar. Insa mi-a dat Simona un hint, ea foloseste cateodata creionul pt contur buze pe post de ruj si rezista toata ziua. Pentru ca nu sunt obisnuita sa am buzele prea scoase in evidenta, atenuez puternicul rosu cu putin...corector:))

 apoi apas putin cu un servetel si buzele par rosii de la natura si rezista...si rezista chiar daca mananc. 


Folosesc creioane kallos. Sunt ieftine si bune! De cateva luni am inceput sa folosesc si blush. Foarte, foarte putin. 



Folosesc blush-ul de pe o paleta Lancome, cel cu nuanta spre piersica. Am si roz dar parca e prea mult for me:) 

Peste aceste minunatii, mai aplic cateodata si loose powder Laura Mercier si sunt gata de "aruncat" in strada:)) 
Poa sa ninga, poa sa ploua
Io pe strada sunt ca noua
Gata ca incep sa sar calu!

Seara ma demachiez cu demachiant Balea la ochi
si fata cu demachiant Farmec
Dupa demachiere, ma spal pe fata cu cleanser-ul Paula`s Choice si la vreo 10 minute aplic alternativ,


 intr-o seara exfoliantul BHA 2%lichid Paula`s Choice in cealalta seara AHA 8% Paula`s. 

Crema de noapte deocamdata folosesc mostre Mario Badescu, dar sunt in cautarea celei potrivite.
Pozele le-am adaugat dupa ce mi-am mutat trupul lenes din pat  in fata calculatorului. Dar sincer, uitati-va si voi afara si spuneti-mi daca va vine sa va ridicati din pat...

8 comentarii:

  1. Ca sa incep cu finalul, nici mie nu-mi vine sa ma dau jos din pat, e asa de frig la mine :(
    Cat despre continutul postarii, chiar am vazut chestii faine la tine, cum ar fi tusul de la Rimmel, am avut si eu porcaria de la Elf si l-am aruncat in prima luna, adevarul e ca era cam tare de cand l-am cumparat, intr-o luna s-a facut aiurea de tot, am incercat sa-l bag la microunde, in apa calda, sa pun crema etc, tot aiurea se facea asa ca am scapat de el. :P
    Imi place mult si piersiciul din trusa Lancome si tare vreau si eu sa incerc un produs Mario Badescu, poti sa crezi ca am ratat toate revistele cu mostre?! :P
    Astept si eu un nou BHA cu mare nerabdare, exfoliantii sunt singurele produse care imi plac de la PC (cel putin din tot ceea ce am incercat eu).
    Astept detalii despre comanda ta de pensule, cand o veni.

    Te pup, o seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place cum imi citesti/analizezi fiecare postare:))
      Da, e ok blush-ul si are rezistenta mare, insa mai am eu de invatat la aplicarea lui. Ti-am spus ca nu am mai folosit pana acum si stiu ca trebuie sa zambesc cand il aplic, sa iasa "pometul" la inaintare:) dar tot parca nu-l aplic bine. Trebuie sa gasesc o pensula buna pentru asta, nu? Tu cu ce-l aplici?
      Tarziu am vazut si eu mostrele, era deja sfarsitul lunii si ele erau in reviste de la inceputul lunii mai.
      Dupa cum ai vazut, folosesc ambii exfolianti, insa daca ar fi sa aleg doar unul, as alege AHA-ul, mi se pare ca vad efecte mai bune.
      Da, sunt niste pensule tare ieftine, cativa $ amandoua cu free shipping si am inteles ca le imita pe cele de la Real Techniques. O sa le arat pe blog cand ajung, doar ca o sa dureze mult transportul, din experienta avuta pana acum, vreo luna.
      O seara frumoasa iti doresc si eu! Te pup!

      Ștergere
    2. Eu am fata asa... cam micuta si mi-am cumparat o pensula RT pentru blush insa mi se pare prea mare pentru pometii mei, asa ca am o pensula retractabila no name din Spania cumparata cu care aplic blush-ul (e destul de ingusta) si una Eco Tools plata cu care blenduiesc blush-ul. Uneori mai aplic si cu pensulele Eco Tools surori cu cea plata, sunt mai micute si nu risc sa imi aplic gresit blush-ul. Asta este setul de care vorbesc: http://www.iherb.com/EcoTools-Beautiful-Expressions-Kabuki-Set-Limited-Edition-4-Piece-Set/39229
      Sunt foarte multumita de pensulele EcoTools in general.

      Ștergere
    3. Nu mi-am comandat niciodata de pe iherb, si cred ca-s unica la asta. Am citit la majoritatea bloggeritelor despre acest site, nu stiu de ce pe mine nu ma atrage. Tre sa-l mai studiez ca poate se leaga ceva intre noi:)Sa vedem ce fac pensulele comandate de pe ebay, poate o fi vreuna buna si pt blush.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daa si a fost atat de ieftin. Pink sorbet se numeste paleta, mai e una tot trio -Innocence la ei pe care vreau s-o cumpar, numa sa vina transportul gratuit:))

      Ștergere
    2. Mie mi s-a pierdut ultima comanda MUA, am asteptat 35 de zile lucratoare apoi (enorm de mult) pana sa-mi restituie banutii. M-am cam lecuit de MUA pentru o perioada, desi folosesc aproape zilnic cate ceva din produselor lor. :P

      Ștergere
  3. Am comandat o singura data, cand era transp. gratuit si reducere 50%.Si eu credeam ca nu mai ajunge coletul, vad ca tu ai avut ghinion. Pacat ca au scapari din acest punct de vedere, altfel ar avea succes mai mare.

    RăspundețiȘtergere