marți, 23 iulie 2013

Pizza semipreparata

Daca n-am timp de blog, va dati seama ca n-am timp nici de "bucatareala". Adevarul e ca nici nu-mi lipseste bucataria:) Asa ca atunci cand cineva imi recomanda un produs semipreparat, ma reped sa-l incerc. De data asta este vorba despre pizza Ristorante de la Dr Oetker. 

Am cumparat varianta cu sunca pentru ca asta am gasit-o la reducere la Billa, cu 8 ron. Eu am aragaz pe gaz si am pus-o la mijloc pe gratarul din cuptor, pe treapta 4 de caldura, vreo 10 min. In cuptorul aragazului, mai am si un arzator deasupra, pe care-l folosesc cand fac gratar, pui la rotisor sau atunci cand vreau ca mancarea sa capete putina crusta. Si de data asta l-am folosit, vreo 3min, ca sa dau crusta pizzei.

 A iesit super buna, dar cred ca am reusit sa surprind asta si prin poze:) Pentru ca mi s-a parut prea putina pentru 3 persoane, am pus alaturi si o bagheta cu unt si usturoi (cumparata de la Kaufland) pe care am copt-o la fel ca pe pizza.


Pozele le-am facut de vreo doua saptamani, pacat ca postarea vine atat de tarziu. Chiar ieri am incercat si capriciosa, tot de aceeasi firma si a iesit la fel de buna. Ideal ar fi sa nu faceti ca mine, ci sa faceti o mancare de la cap la coada, fara sa folositi semipreparate. Cu postarea asta am vrut sa ma dau drept exemplu negativ "asa nuu".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu