marți, 23 iulie 2013

Stralucire pe unghii

u     De cand n-am mai postat, am ajuns sa ma simt ca un musafir pe propriul blog:) Nici nu va mai amintesc motivele pentru care am ajuns la asta, ca m-am plictisit chiar si eu, sa-mi tot plang de mila.
 Dar sa trecem la lucruri mai frumoase.


Sunt atat de incantata de descoperirea ce-am facut-o, ca trebuie sa va spun si voua, desi nu e ceva nou aparut...dar na, parca sunt picata de pe luna cand vine vorba de noutati, aflu si eu despre ele dupa cateva luni. Este vorba despre un produs foarte ieftin-Sparkle Touch Top Coat de la Miss Sporty- pe care am dat 4 ron in magazinul DM, fiind la reducere. Este transparent, cu sclipici. Necesita un lac de unghii ca baza. Eu am folosit: Nicole by OPI baza si apoi tot oja Nicole,un roz pal. Peste, am aplicat acest top-coat miss sporty. Nu pot sa descriu ce bine arata pe unghii si in ce fel modifica aspectul, ci mai bine va las cu pozele de mai jos. 











Cred ca este cel mai frumos efect dat de un top-coat, dintre toate cele incercate de mine pana acum. Asa bine ar arata peste o oja neagra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu