joi, 22 august 2013

Fond de ten -mousse matifiante La Roche-Posay


       Introducerea am scris-o deja de vreo trei ori, si tot de atatea ori am si sters-o. Mi-am pierdut naturaletea la scris si aici exista o singura explicatie. Daca inainte, persoanele din jurul meu nu-mi stiau/citeau blogul, acum acesta incepe sa fie descoperit, si acest lucru nu vi-l spun ca sa ma laud, pentru ca nu o simt ca pe o lauda, ci sa ma plang ca nu-mi mai "curge" scrisul cum se intampla inainte. Scriam postari mult mai lungi, acum numeri randurile pe degete. Trebuie sa ma adun si sa ma gandesc ca va scriu doar voua, necunoscutilor din viata mea si atunci poate totul va fi ca inainte. 
     Lasand explicatiile despre cititorii care imi blocheaza "muzele" la o parte, va reamintesc ca acest fond de ten este primit cadou, in cadrul unui concurs organizat de anca impreuna cu cei de la Roche-Posay. Pozele sunt facute la scurt timp dupa ce l-am primit, insa am tot tras de timp cu aceasta postare. Mi-e greu s-o scriu pentru ca desi au trecut cateva luni, l-am folosit doar de cateva ori si nu stiu daca parerea mea este una clara.      Chiar cand l-am aplicat prima data, mi-a placut tare mult. Urmatoarele dati, din contra. 
     Incep prin a va spune ca sunt foarte pretentioasa cand vine vorba despre fondul de ten. Este produsul de make-up pe care-l iubesc cel mai mult si de la care am cele mai mari pretentii, mai mari si decat de la sot:) Exagerez putin ca sa va fac sa zambiti, dar sa stiti ca nu sunt prea departe de adevar:) 
     Fondul de ten trebuie sa-mi ofere incredere, sa ma pot baza pe el, sa fie acolo toata ziua, indiferent ca mi-e cald sau mi-e frig Desi este un fond de ten destinat tenului gras, in cazul meu nu face fata. Treaba cu abracadabra si dispare, nu-mi place. Mi s-a intamplat asta cu el, desi nu era foarte cald afara. Au fost insa si zile cand n-a fugit. De asta va spuneam ca mi-e greu sa vorbesc despre el, pentru ca mi se pare ca se comporta diferit, si nu-mi dau seama ce factori il influenteaza. 
     V-am vorbit despre rezistenta, acum sa va spun despre aplicare. Aplicarea este atat de usoara, incat pe mine ma enerveaza. Cand il aplic se comporta pe fata, ca un peste, care-ti tot aluneca din mana. Nu se duce fondul de ten in dreapta si-n stanga, dar pensula iti aluneca pe fata si parca nu-ti dai seama cat sa aplici. Asta sunt sigura ca este din cauza siliconului din compozitie, dar si a consistentei tip spuma. Este primul fond de ten tip spuma ce-l folosesc si tind sa cred ca aceasta consistenta nu mi se potriveste. 
     Fondul meu de ten are nuanta #02 beige clair-light beige, o nuanta care la inceput mi s-a parut potrivita, chiar perfecta. Din pacate, acesta este un fond de ten a carui nuanta se deschide putin dupa aplicare, acest lucru fiind specificat si pe instructiunile din cutie. Din aceasta cauza, nu mi se potriveste acum, desi in poze o sa vi se para ca este inchis, dupa un timp se deschide foarte mult, cel putin pe fata asa mi se pare. Sunt curioasa cum o sa se comporte la iarna, am timp berechet sa-l mai folosesc deoarece este valabil 24 luni de la deschidere. Ador acest lucru la produsele cosmetice.
     Acoperirea este medie, chiar mi-a placut felul cum acopera defectele fetei, fara sa aiba deloc aspect de masca.
     In incheiere, daca nu s-ar deschide nuanta dupa ce-l aplici pe ten si daca ar rezista mai mult pe fata, ar fi un fond de ten pe care l-as purta cu placere cu mine in poseta, fiind intr-un ambalaj practic, plastic moale, capac care inchide bine si dozare perfecta. Un fond de ten practic pentru deplasari, perfect pentru poseta.
Poze comparative mai jos.




















































4 comentarii:

  1. Pe mine nu m-a incantat prea tare din cauza puterii mici de acoperire, zic asta din ceea ce am vazut pe unele bloguri, deci cred ca nu mi-ar placea, desi nu am incercat niciodata o consistenta spuma.
    Eu am unul corector tot La Roche Posay si nu-mi place, am stricat degeaba vreo 70 de lei si mi-e ciuda de mor, ca sa nu-l arunc l-am folosit in combinatie cu altceva, dar nici asa nu e prea ok. Eu personal nu mai am de gand sa mai incerc vreun fdt aceasta marca.

    P.S Sa stii ca de 2 luni folosesc Double Wear, o sa-i fac review in curand! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cel light, nu?Asa relaxata sunt cand stiu ca l-am gasit:)Astazi am fost la un botez si o tipa mi-a complimentat fondul de ten, deci nu doar mie mi se pare ca mi se potriveste. Ce nuanta ai?
    Referitor la roche-posay, acoperirea e ok, insa fiind spuma, nu stiu cata cantitate sa aplic, nu-l stapanesc:)
    Adun banuti pentru sticla nr 3 estee lauder double wear:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place cand vad si swatch-uri, "urasc" review-urile unde doar se scrie, nu se si arata.. una e sa-ti imaginezi, si alta sa vezi cum arata, chiar si pe mana, asa iti poti face o idee, cat de vaga ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, macar sa-ti dai seama de nuante. Asa s-a si nascut blogul meu, din dorinta de a impartasi aceste poze. De multe ori, o cercetare de genul asta, te scuteste poate, de achizitia unui fond de ten intr-o nuanta nepotrivita.

    RăspundețiȘtergere