duminică, 18 august 2013

Tudor sau cum sa intram in lumea barbatilor

 
                                                                        sursa
      Cea mai frumoasa preocupare din timpul sarcinii este joaca cu numele copilului. Ca o fi fata, ca o fi baietel. Iti doresti o fetita, te vei gandi numai la nume de fetite. Noroc ca ne spune doctorul mult mai repede ce sex are copilul si ai timp sa te reorientezi. Tudor era Luiza:)
      De cum am aflat ca sunt insarcinata, am stiut ca o sa fie fetita, asta pentru ca-mi doream fetita. Mi se parea ca burtica are forma perfecta pentru a ascunde o fetita si incercam sa sustrag din toate "vorbele babesti", doar cele care-mi conveneau si anume, ca o sa fie o fetita. 
     Imi placea Lizuca, dar este un prenume perfect "de purtat" de un copil, dupa 14 ani nu stiu de cate ori mi-ar fi dat "Lizuca" cu acest prenume peste cap, ca-i afecteaza viata sociala. Si intr-o functie de manager poate ar fi avut de suferit. Nu intr-o alta tara, unde nu conteaza lucrurile de genul asta, din pacate, sunt sigura ca la noi inca mai conteaza, si daca tine de mine sa-mi feresc copilul de rautati, de ce sa n-o fac. A ramas batut in cuie Luiza. La cinci luni de sarcina, doctorul mi-a spus ca e ceva in plus acolo, care pluteste in lichidul amniotic. Bineinteles ca ma refer la acel lucru, care face diferenta:) "Este baietoi" mi-a spus doctorul. 
     Asa a disparut Luiza... S-a naruit tot scenariul meu, Luiza trasa de pantaloni de "catalaul" (catel) Patrocle, cu povesti despre printese, cu imbracat si dezbracat de papusi, cu parfumuri pentru fetite, ojeee. 
     Si asa am intrat in lumea lor, a barbatilor. Acum stiu ce importanta este pentru un barbat masina. Nici nu putea sa tina bine in mana un obiect ca si rasucea roata de la masina jucarie. Marcile conteaza foarte mult, Tudor le recunoaste de la varsta de doi ani. Nu stiu cum, dar a invatat siglele masinilor imediat, fara sa fac vreun efort in privinta asta, pentru ca nu mi se parea a fi un lucru care sa conteze si care sa-l ajute. Intr-un magazin: un dulap, un pat, o cutie pentru pantofi, se transforma intr-un "drum" pe care trebuie sa treaca masina. 
     Hainele nu conteaza, doar sa nu-l deranjeze. Nu conteaza culoarea, marimea, ce scrie sau nu scrie pe ele. Aud povesti de la mamicile care au fetite, ce chin e la imbracat, de cate ori se schimba tinuta si cate haine trebuie sa cumpere, pentru a le asorta! 
     "Cucul " conteaza pentru ei inca de mici. Cum s-a vazut Tudor fara pampers,cum a si descoperit-o. Sa va spun un secret: de mici se joaca cu ea:))
     Tudor m-a facut sa iubesc si lumea barbatilor, simpla si buna. Daca as face o statistica, ati vedea ca femeile sunt mai rele decat barbatii, ca femeile fac rau si din placere, ca barbatii o fac doar daca au fost provocati. Stiu ca sunt exceptii, nu dati cu parul, dar per general, pe strada, la munca, in toate mediile in care am fost, mie asa mi s-a parut. 
       Lumea barbatilor o descopar in fiecare zi ajutata de Tudor. Daca o sa mai aflu secrete, fiti pe faza, o sa le deconspir:)
     Sa aveti o duminica frumoasa, alaturi de barbatii vostri!:)

2 comentarii:

  1. Vreau sa spun ca in toata postarea ta m-am vazut pe mine si am inghitit cumva in sec, zic asta pentru ca si eu imi doresc fetita si inca de la 6 ani stiu ce nume va purta, astept numai momentul potrivit sa se intample si pana acum nu m-am gandit niciodata cum ar fi sa nu se potriveasca socoteala de acasa cu cea din targ :))) asa cum s-a intamplat in cazul tau. Adevarul e ca eu nu stiu nimic despre lumea barbatilor, acum cateva zile am auzit povestea cu "cucul" si faptul ca e luata foarte tare in serios de baietei si am ramas muta, habar nu aveam ca suscita un interes asa de mare la o varsta atat de mica :))

    Mi-a placut chestia cu masinile si cu lipsa interesului pentru haine, deci e scris in codul lor genetic, e clar, nu are legatura cu educatia :P Fooooarte interesant!
    Ce mult imi plac postarile acestea! Pupici! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti soptesc ceva: baietii sunt mai mamosi, mai apropiati de mame decat fetitele. Cand iti si spune ca esti "printesa lui"...
    Ooooo nu stiai pana acum de cuc?:)) Chiar astazi a tras de el spunand :"Uite mami, daca tragi de el se mareste" (copil 3 ani):)Si toaletarea lui e un adevarat ritual,o sa intru in detalii doar dupa ce ai burtica si stim ce-o sa fie:)

    RăspundețiȘtergere