miercuri, 27 noiembrie 2013

Paula's Choice Romania

     Nu pot sa spun ca sunt dependenta de produsele Paula's Choice, insa imi confera un confort psihic atunci cand le folosesc,stiind faptul ca sunt bine formulate, asa ca fac tot posibilul sa am cateva tot timpul. Daca nu am simtit schimbari dramatice de cand folosesc exfoliantii chimici Paula's, ele totusi exista. Pana la urma sunt niste produse cosmetice, care-si fac efectele in timp, nu o operatie estetica cu efecte imediate. Am ambii exfolianti, cel BHA lichid concentratie 2% si AHA 8%. Am sesizat importanta BHA-ului abia cand l-am terminat. De fapt e impropriu spus terminat. Mai am un sfert din produs insa fiind deschis de mai bine de un an, pe el scrie valabilitate 12 luni de la deschidere, nu-l mai folosesc pe fata (il consum pe corp, nu-mi vine sa-l arunc). Nu mai folosesc BHA de o luna si ceva si mi-au aparut iar puncte negre. Cat timp am folosit produsul nu mi-am mai  extras puncte negre decat fff rar. Asa ca m-am pus pe cautat un alt produs BHA, tot Paula's Choice. Mare mi-a fost mirarea sa constat ca exista un site http://www.paulaschoice.ro/ de unde poti sa-ti comanzi produse Paula's in tara. Este vorba despre site-ul pasagerei, o impatimita a produselor Paula's Choice, pe care sunt sigura ca o cititi. A doua zi (joi noaptea) mi-am dat prima comanda de pe site, iar luni mi-au ajuns deja produsele. Nu mi-am comandat multe lucruri, insa am gasit doua produse la gramaj mic si pret mai mult decat accesibil. O sa vedeti pretul pe fiecare produs in parte. 


M-am bucurat tare mult cand am vazut ca pot sa-mi iau exfoliant la 33 ron si gramajul este perfect. 

Sunt sigura ca o sa-mi ajunga pentru vreo 3-4 luni, daca nu chiar mai mult. Produsul vine sigilat. Este perfect si pentru cei ce vor sa incerce produsul, sa vada daca li se potriveste, stiut fiind faptul ca multe persoane sunt alergice la aspirina. Sunt cateva zile de cand il folosesc si deja imi simt pielea mult mai neteda. Cred ca BHA-ul ce-l aveam si-a pierdut din proprietati dupa vreo 9-10 luni de la deschidere asa ca micutul asta imi place la nebunie:)


     Mi-am mai comandat si un cleanser, tot la 30ml. Imi place la fel de mult ca cel ce l-am mai avut de la Paula's si care mi-a ajuns aproape un an de zile. Acela insa era la 437ml. Mi-a fost dor de un cleanser bun:) 
Voi folositi produse Paula's Choice?

8 comentarii:

  1. Si eu am pus ochii pe exfoliantul acesta micut! tot spuneam in postarile mele ca ma simt dependenta de exfolianti, mai ales de BHA insa lotiunea pe care o am acum, tot PC nu e prea minunata. Chiar imi doresc sa-l cumpar si eu pe acesta.
    Eu in afara de exfolianti nu ma inteleg prea bine cu restul produselor PC.
    Pupici!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce lotiune ai? Eu o am pe cea Hydralight moisture infusing si-mi place. I-as da nota 9:)
    Exfoliatul e 33lei, o cina la fast-food:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am 2% bha lotion, dar precum spuneam...nu mi se pare prea ok pentru tenul meu, adica nu face nimic :(

      Ștergere
  3. Poate ca trebuia sa-ti iei lichidul, nu lotiunea. Din cate stiu, lichidul este are putere de "atac" mai mare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună! Am descoperit de curând blogul tău şi pot spune că ai o colecţie impresionantă de fonduri de ten :)).
    De curând folosesc şi eu produsele Paula's Choice. Sunt încântată de loţiunea. 10% AHA. Datorită preţului foarte ridicat pt produsul full size am optat când am făcut comanda pt varianta mini a gelului 8% AHA. Mi.am luat si o.mostră pt loţiunea de corp 10%AHA.. Are ph mai.mic si la 138 de lei are 210 ml. Dar..am zis să încerc mostra mai întâi fiindcă nu am auzit nimic pe la nimeni despre ea. Pt BHA2% am optat si eu, la ca tine, pt varianta mini. Mi.am luat extra strenght- nu înţeleg însă diferenta exactă între cele 2 variante disponibile. Cleanser am de la Avene si sunt mulţumită. L.am încercat pe cel de la Paula's din mostre dar ...preţul??

    Ce spf mi.ai putea recomanda? Foloseşti tot de la Paula's Choice?

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Oana,
    La momentul cand mi-am luat varianta mini, am inteles ca are 2%Bha, celalalt 1%, asa ca am vrut ceva mai puternic, mai ales ca tenul meu era deja obisnuit cu exfoliantii. Crema cu SPF exceptionala deocamdata n-am gasit. Folosesc acum crema cu SPF50 Kiss my Face de pe iherb. E buna, dar nu intra atat de repede in piele, asa cum mi-as dori. Crema cu Spf45 de la Paula's, mi s-a parut mai buna. Acum am vazut ca au facut-o cu Spf 50. La 100 ron si la acest gramaj, eu zic ca e varianta cea mai buna deocamdata. O s-o recumpar dupa ce o termin pe asta de la Kiss. Vreau sa-mi iau pt hidratarea de peste noapte, o crema cu retinol de la Paula. Ai incercat asa ceva de la ea?
    Fondurile de ten sunt pasiunea si nebunia mea, dar de asta cred ca ti-ai dat deja seama, daca ai citit putin blogul:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am folosit doar mostre până acum. Mi.a plăcut serul cu retinol, cel sub formă de gel. In rest...nu am folosit nimic cu retinol. Mai am o.mostră tot de la un ser, cel antirid. Să vedem cum se comportă.
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau o crema cu retinol. Serul cred ca are gramajul prea mic, in jur de 30ml. Daca dau 140lei sa ma tina macar 4-5luni. Stiu ca nu e "sanatoasa" gandirea asta, dar ce sa fac, gandesc si in ml si perioada:)
    Iti multumesc pentru vizita si pt comentarii. O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere