joi, 16 ianuarie 2014

Estee Lauder double wear nuantele #3W1 Tawny si #3W2 Cashew


     Timpul nu-mi permite prea multa vorbarie si oricum, nu descriu un nou fond de ten, ci fondul de ten preferat, intr-o nuanta diferita. La sfarsitul anului trecut, disperata ca nu gaseam Estee Lauder-ul in nuanta #2W2 pe site-ul de unde-l cumparam de obicei, desi il urmaream de vreo luna, am riscat cu o alta nuanta, cea imediat urmatoare rattan-ului si anume #3W1 Tawny.

Incercasem aceasta nuanta in urma cu cativa, cand Double Wear-ul avea o alta formula. Multe coduri de nuante s-au schimbat, au aparut nuante noi, insa #Tawny are codul neschimbat. Atunci mi s-a parut o nuanta nepotrivita pt mine, era destul de inchisa. Am sperat insa sa se fi schimbat nuanta si sa fie mai ok. Din fericire asa si este. 

Cel putin, din amintirile mele, mi se pare ca nuanta urmatoare lui #Tawny, #Cashew 3W2 este fosta nuanta #Tawny. Am primit de la prietena mea Ioana si doua mostre din nuanta urmatoare, #3w2 Cashew, asa ca va pot arata niste poze si mai utile, pentru cele care doriti sa cumparati online acest fond de ten dar nu stiti diferenta de intensitate dintre ele. 



Sunt atat de bucuroasa ca nu am facut o comanda gresita si stiu ca imi plac la fel de mult ambele nuante. Pot jongla cu ele si acum, dar si la vara, cand tenul meu va fi mai bronzat. Ca intensitate #Tawny este mai deschis decat MAC-ul studio fix NC30. Mi se pare ca NC30-ul este mai asemanator cu #Cashew-ul 3W2.

Asa ca MAC-ul si-a pierdut locul de pe podium:) Mai ales ca sunt aproape la fel de scumpe:141ron Mac si 154ron Estee-ul.


Pana la urmatoarea postare, care cine stie cand va mai fi, nu pentru c-as abandona blogul, ci pentru ca de cand mi-am luat si al doilea job, timpul ramas liber este aproape inexistent, va las cu pozele de mai jos si va pup.



















3 comentarii:

  1. Oo, da, chiar ma gandeam ca e putin mai dechis decat NC30 ceea ce inseamna ca e perfect pentru vara. La mine, cum nu mai stau la soare se modifica nuanta tenului, insa nu atat de categoric si cred ca aceasta nuanta o sa-mi vina perfect. Ma bucur nespus de descoperirea ta. Eu acum mi-am luat un DW Light pentru vara, sa ma asigur ca nu raman fara niciun DW, dar Light-ul e diferit, e altceva, acoperirea este mult mai mica, asa ca am nevoie de nuanta aceasta pentru zilele cand vreau o acoperire mai buna.
    Draga mea, iti doresc cat mai multa energie ... nici nu-mi pot inchipui cum e sa ai doua job-uri... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce ti-am raspuns la comentariu, cand sa dau publicare, a apasat tudor cu degetelu si a sters tot...Iti raspund maine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. E groaznic sa stai acasa sa-ti cauti de lucru, asa ca mai bine cum sunt acum, cu doua joburi, decat fara:) Ma enerveaza ca sunt racita si ma concentrez mai greu, in rest cred c-o fi bine.
    Referitor la nuanta, e bine sa nu depinzi doar de una. Cateodata mai folosesc crema autobronzanta si atunci tawny e exact ceea ce-mi doresc.

    RăspundețiȘtergere