marți, 4 martie 2014

Chanel Mat Lumiere #40 si #50


Da, am fost descoperita de Roxana, prietena mea, de care mi-am ascuns blogul pana acum. Este o persoana care cu greu face aprecieri pozitive si cred ca-mi era groaza de parerea ei sincera vis-a-vis de blogul meu. Eu sunt genul de om care nu are nevoie sa fie impins de la spate. Ma suprasolicit destul eu, am nevoie de oameni care sa ma tempereze si care sa-mi spuna ca e suficient cat am facut. Asta ma va determina sa-mi fortez si mai mult limitele. Daca-mi vei spune: " poti mai mult de atat", ma vei descuraja si-mi voi ascunde capul in nisip, asemeni strutului.

Dar gata cu introducerea asta, sa revin la fondul de ten despre care voiam sa va vorbesc astazi. Despre acest fond de ten am mai scris, insa pentru ca am pus mana pe un esantion cu o alta nuanta decat cea prezentata aici, am vrut sa va arat si voua diferenta dintre cele doua, #40 si #50. Pozele sunt facute la lumina naturala, fara blitz. 

Esantionul l-am obtinut din Sephora.

Se intampla insa un lucru ciudat cu fondul asta de ten. Parca ar fi alt fond de ten, nu se comporta la fel cu cel testat de mine acum cateva saptamani. Nu mai pare atat de rezistent. Mi s-a luat de pe barbie si nas la numai 3-4 ore de la aplicare. Parca si finish-ul pare mai diferit, asta fiind mai putin mat. As zice ca n-ar mai fi acelasi fond de ten. Era pe wish list-ul meu de cumparaturi, atat de incantata eram de el. Am auzit ca unele produse fabricate pt Romania sunt de o alta calitate decat cele fabricate pentru alte tari. Nici nu-mi vine sa vorbesc despre acest lucru, asa de revoltata sunt. De sampoane de par, geluri de curatare, am auzit aceste lucruri, insa produsele de lux? Sa dau 2 milioane pe un fond de ten care mi se duce de pe fata dupa 2-3 ore, cand stiu ca l-am mai incercat acum doua luni si se comporta total diferit? 
Nu vreau sa acuz pe nimeni, de asta si vreau sa aud parerea voastra. Vi s-a intamplat ca un produs (parfum, fond de ten, trusa de farduri etc) cumparat de dincolo, sa fie atat de diferit de unul cumparat din Ro? Sunt prea mari diferentele intre cele doua esantioane testate de mine, ca sa nu-mi pun diverse intrebari. 

2 comentarii: