miercuri, 19 martie 2014

Cumparaturi noi Paula`s Choice

Stiu ca postez tot mai rar, dar credeti-ma ca abia am timp sa respir, de scris, aproape deloc. Nu fac insa pauza la cumparaturi, unde am intrecut masura, cu siguranta. Nu-mi pare insa rau pentru ca mi-am luat produse bune si pentru utilizare indelungata. Ma refer, asa cum v-ati dat deja seama, la produse Paula's Choice. Am avut ca si crema de hidratare de noapte, Hydralight Moisture-Infuzing Lotion. Avea 60ml dar mi-am cumparat-o de la o bloggerita, careia nu i s-a potrivit iar ea folosise aproximativ 25% din continut. Cred ca mi-a ajuns pt vreo 4 luni, insa pentru ca e scumpa, am aplicat-o cu mare prudenta si zgarcenie. De o vreme, aplic exfoliantii chimici BHA si AHA si pe gat, asa ca am inceput sa-mi hidratez si gatul (asta dupa ce am vazut o doamna cu gatul imbatranit si am realizat ca-n tot acest timp, eu l-am ignorat, desi varsta il ataca si pe el). M-am gandit ca o crema la 100 ron 40-50 ml as consuma-o prea repede, dar n-am vrut sa fac rabat la calitate, asa ca m-am invartit si iar m/am invartit in magazinul online Paula's Choice Romania. Si pe ce principiu am ales crema resist-retinol-skin-smoothing-body-treatment-with-antioxidants de la Paula? 

Decat o crema de fata prost formulata, mai bine o crema de corp bine formulata, dar pe care s-o folosesc pe ten. Aceasta crema are un gramaj generos pt o crema "de fata" 120ml,
 are si retinol in compozitie si antioxidanti. Pretul intreg 145 ron, insa am prins o reducere de inceput de martie de 10%. Ma asteptam sa fie foarte grasa, fiind pt. corp, si mi-era groaza c-o fi prea grasa pt tenul meu deja gras. Am avut o surpriza placuta sa constat ca o simt bine pe piele, nu-mi simt fata uleioasa dupa aplicare, doar bine hidratata, ceea ce cu Hydralight-ul n-am prea simtit, adica parea ca fata mea vrea mai mult decat ii ofera Hydralight. Se aseamana la consistenta, 

cu crema cu retinol de la Neutrogena. Sper sa-mi placa si dupa mai multe aplicari si sa nu-mi apara cosuri sau iritatii de la ea, acum fiind doar la a patra aplicare. 

Mi-am mai luat si crema cu Spf tot Paula`s, de data asta i-au modificat Spf-ul la 50 de la 45. Cantitate enorma si la aceasta crema, daca o folosesti doar pt ten, bineinteles. Pentru ca e pe terminate exfoliantul BHA2% mini produs la 30ml si am fost multumita, mi-am luat altul nou. 


Tot 33ron a fost si cu o aplicare zilnica poate fi folosit in jur de 5luni (il am din octombrie si mai am putin din el). Bha-ul 2%la 110ml mi se pare prea mult, cantitativ. Nu reusesti sa-l consumi in 12 luni, atat cat are perioada de valabilitate de la deschidere, asa ca aceste mini produse sunt o alegere buna. Asta, sau il cumparati impreuna cu o prietena, pe cel mare. Nu am incercat niciun produs cosmetic de la Paula, asa ca de data asta mi-am comandat si o mostra de fond de ten.

 Nu l-am incercat deocamdata, insa m-am bucurat ca mostra e la cutiuta nu la plic, deoarece cu pliculetul se pierde produs dupa deschidere si ma enerveaza. 


O sa-l incerc sambata, sa vad cum sta la capitolul rezistenta, nuanta si acoperire, lucrurile care pe mine ma intereseaza cel mai mult. Mai multe detalii, dupa ce-l testez.
 Sa aveti o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu