duminică, 31 august 2014

Samponul uscat Batiste- la Sensiblue



     N-au trecut nici doua zile de la aflarea vestii ca sampoanele uscate Batiste se pot achizitiona si direct din magazin, mai exact din farmaciile Sensiblue, ca mi-am si luat o varianta a acestui sampon: volume xxl. 

     Am citit despre aceasta marca de sampoane uscate, Batiste, in urma cu cativa ani, ca fiind cele mai bune pe aceasta categorie. Desi fac des cumparaturi online, nu am gasit site care sa trimita in Romania. Am incercat samponul uscat Balea, de la dm, insa n-am fost asa de  multumita. Parul meu are firul subtire, e drept si nevopsit. Reusesc sa-i mentin volumul prin fixativ sau pudre de volum, ca cea de aici. Praful insa e greu de aplicat, mai ales in zona din spate. Risti sa scapi prea mult intr-o zona si deloc in alta.  Acest sampon Batiste insa, fiind sub forma de spray usureaza aplicarea si totul devine simplu.
     Se aplica de la o distanta de 30 de cm, eu aplic nu doar la radacina parului ci si putin pe lungime, in special pe suvitele de par dinspre fata, unde isi pierde cel mai repede din volum, bagandu-mi tot timpul mainile in par sa-l trag de pe fata.



       Desi dupa aplicarea produsului pe parul negru (praful fiind alb) par carunta, las 1-2 minute sa actioneze si apoi incep sa pieptan parul cu o perie, in toate directiile. Fac asta pret de cateva minute, pana ce parul meu isi recapata culoarea si volumul. Da, volumul si prospetimea, ca si cum ar fi fost proaspat spalat. 

     Nu-mi vine sa  cred cat poate fi de grozav si vi-l recomand cu tot dragul. Mai greu este sa alegi varianta cea mai potrivita, din  cele 4-5 comercializate in Sensiblue. Initial am vrut sa-mi iau varianta xxl si varianta pentru brunete, dar principiile dupa care mi-am educat baietelul de-a lungul timpului, se rasfrang si asupra mea. 
     Cand mergeam la cumparaturi, inca de  cand avea doi ani, ca sa ma feresc de gesturile facute de unii copii, mai precis: aruncatul pe jos sau plansete si urlete prin tot magazinul atunci cand vor sa obtina ceva cu forta de la parinti, am pus la  cale niste reguli ale cumparaturilor. Astfel, Tudor intotdeauna intreaba daca un produs e scump si-l putem cumpara si al doilea, niciodata nu cumparam doua jucarii la aceeasi sesiune de shopping. Acum va dati seama de ce nu mi-am cumparat ambele variante dorite de la Batiste:) Am pus mana pe amandoua, neputandu-ma hotari care ar fi mai potrivita pentru mine la care Tudor mi-a atras atentia ca incalc regula: 
-Mami, ai voie doar una!!!
Farmacista a facut ochii cat cepele, dar dupa ce i-am spus si ei regula, a zambit cu subinteles.

     Pretul unui produs este 30 ron sau 27 ron cu card Sensiblue, la un gramaj de 200ml. 
Din punctul meu de vedere, 27 ron bine cheltuiti, chiar merita!


     Nu cred ca mai este nevoie sa precizez ca produsul,  ca de fiecare data, este cumparat din banii mei!

2 comentarii: