luni, 22 decembrie 2014

Mac Studio Fix vs Mac Pro Longwear

          


            De trei zile am fata impartita in jumatate cu ajutorul a doua fonduri de ten Mac. Unul dintre ele Studio Fix, fond de ten la care acum folosesc deja a treia sticluta, deci il cunosc foarte bine si celalalt Pro Longwear, la care am doar esantion tester.

           Cand am fost saptamana trecuta la magazinul Mac din Timisoara, din incinta Iulius Mall, sa-mi cumpar a treia sticluta Mac studio fix in nuanta #NC30 , am cerut aceeasi nuanta si pentru fondul de ten Pro Longwear. Auzisem despre el ca este mai rezistent decat Studio Fix-ul asa ca eram curioasa sa-i testez abilitatile. Mi s-a parut o testare mai corecta si mai interesanta, aplicarea in aceleasi conditii, astfel ca de trei zile, partea dreapta a fetei mele e acoperita de Pro Longwear, iar stanga de Studio Fix.
         
        Vreau sa specific de la inceput ca sunt destul de asemanatoare insa exista si deosebiri



Lucruri care le diferenteaza:
  • pro longwear este putin mai lichid si astfel se aplica mai usor
  • studio fix are acoperire mai buna
  • pro longwear nu oxideaza
  • sunt nuante identice, insa pro longwear face fata mai senina si mai odihnita
  • pro longwear rezista mai mult decat studio fix
  • imi simt fata mai incarcata in partea stanga unde am aplicat studio fix-ul
  • pro longwear-ul are sticluta prevazuta cu pompita, pe cand la studio fix nu, o cumperi separat cu 25 lei
  • pro longwear 32$ iar studio fix 27$.
          Ambele, la vreo doua ore de la aplicare, permit aparitia sebumului in zona T, moment in care intervin cu pudra pulbere pentru matifiere.
         Stiu ca in poze Studio Fix pare o nuanta mai inchisa decat aceeasi nuanta de la Pro Longwear, insa acest lucru este dat de puterea de acoperire si de consistenta lui. Mie mi se par nuante identice atunci cand sunt blenduite.








 

       In concluzie, Studio Fix-ul ofera acoperire mai buna iar Pro Longwear-ul rezistenta mai buna, iar daca va intrebati care e preferatul meu, cred ca Pro Longwer-ul, deoarece imi place rezistenta lui, iar ca acoperire, pot folosi un corector, asa ca da, data viitoare o sa-mi cumpar prima sticluta de Pro Longwear,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu